Deşteaptă-te Biserică, din somnul cel de moarte, pe care poate îl crezi isihast….


Bogdan DUCA

Am ascultat într-o emisiune de la Neptun tv, la care am intervenit şi eu telefonic, pe un părinte vicar administrativ de la Patriarhie şi mi-am dat seama că nu voi fi invitat să fac comunicarea BOR :)))

Pentru clericii de pe Deal, totul e frumos, minunat, paşnic, lumea iubeşte pe părintele Patriarh şi nu îşi doreşte nimic mai mult decât aşchiile de lemn dulceag din “cuvântul părintesc şi prietenesc pentru tineri” al clericilor.

Dar un grup mic de atei răi strică isihia cu sforăituri a ierarhiei. Ei însă nu deranjează prea tare.

Eu am spus că nu trebuie să facem confuzia între atei şi creştinii secularişti. Creştinii secularişti pot să ia la huiduit pe un preot, să scandeze contra Bisericii, să nu îi pese de legea morală creştină dar….să spună un Tatăl nostru sfâşietor, îngenuncheaţi pe caldarăm. Pentru ei nu e vreo contradicţie…
Şi am atras atenţia asupra unui aspect…

View original post 47 more words

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

