Să nu mai fim ipocriţi!


Bogdan DUCA

A găsit Antena 3 motiv să se supere pe Klaus Iohannis: că a îndrăznit să zâmbească la o săptămână după accidentul de la clubul Colectiv….

Ipocrizia asta telenovelistică pur şi simplu mă calcă pe nervi. Îmi pare rău de moartea acelor tineri de acum o săptămână, înţeleg, prin comparaţie cu suferinţa mea când am pierdut persoane dragi mie, suferinţa rudelor şi prietenilor lor.
Dar nu sunt trist, nu înţeleg de ce ar trebui să port doliu şi să fiu, personal, afectat de acest accident. Nu am plâns, nu am avut coşmaruri- cum se laudă mulţi, nu am simţit nimic mai mult decât, zic eu, o minimă şi decentă empatie faţă de cei care suferă pentru cei răposaţi.

Da. Am înţeles să mă rog pentru sufletele lor la rugăciunile mele zilnice în primele zile după eveniment.
Şi de ce ar trebui să fiu trist? De ce ar trebui să fiţi voi…

View original post 306 more words

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

