Florin Chilian către politicianul român: ”Mars la treaba si munceste pentru mine! Nu te platesc sa stai pe facebook!”


Lupul Dacic

Nu am fost si nu sint membru al nici unui partid politic.

Nu am cantat niciodata, dar nicodata in nici o campanie electorala pentru nimeni.

Nu compus niciodata nici un cantec imn pentru nici un politician sau partid.

Nu am permis nimanui niciodata sa foloseasca politic muzica mea. Am cedat-o cu drag mereu insa pentru cauze umanitare si desi tu politician roman esti fara doar si poate un caz clinic, nu poti reprezenta niciodata un caz social, calificat pentru ajutor umanitar.

M-am implicat o singura data intr-o campanie electorala, sustinand public dar neimplicat politic, un candidat pentru ca:

  1. Eram satul de colegii care aidoma ultimelor tarfe se fotografiau, cantand de gat pe bani multi, cu toate maimutele politice, luandu-le banii pentru ca mai apoi sa se planga de calitatea proasta calitate a  politicienilor romani.
  2. Aveam o datorie de onoare fata de Cosmin Gusa care m-a ajutat sa strang 60.000 de euro pentru un…

View original post 333 more words

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

