“Evlavia populară”


Bogdan DUCA

Un prieten drag îmi reproşează:
“Are cateodata Bogdan mici impulsuri patapieviciene, plus cele preluate de la mentorul Daniel Barbu, care si el a părăsit ortodoxia că masele miroase 🙂 si e de bon ton sa ne arătăm aversiunea fata de evlavia populara daca nu intra in “peștera noastră”, care e una blindata de argumente. Ori suntem intelectuali (critici), ori numai suntem!”
 
Sincer, nu m-a deranjat deloc comentariul său. Nu mă consider jignit de acuza că aş avea “impulsuri patapieviciene”, atâta timp cât ele sunt intelectuale şi nu ţin de personalitate. Domnul Horia Roman Patapievici este una din minţile cele mai strălucite pe care le are România ultimilor 25 de ani. Caracterul domniei sale este mult sub nivelul minţii….
 
Categoric nu mă deranjează- ba mă flatează- asocierea cu profesorul Daniel Barbu, om a cărui gândire m-a influenţat chiar mai mult decât aş fi crezut eu însumi. Însă nu neg…

View original post 664 more words

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

