Iar despre Islam şi despre musulmani


Bogdan DUCA

Un prieten îmi reproşează că am ceva cu arabii, sau cu musulmanii, luaţi individual. Nu am nimic, dar abia aştept să am o tranzacţie cu arabii de la două străzi de mine: lei contra kebap.
Dincolo de glumă, se cuvine să subliniez un aspect: nu am spus “musulmanii sunt răi” ci “Islamul este rău”.
Desigur, aşa cum o majoritate de membri ai partidului nazist sau bolşevic, erau germani şi ruşi cumsecade, care nu luau în serios ideologia partidelor lor, dar erau şi ei membr,, există o bună parte de musulmani cumsecade, care nu iau în serios Islamul.
Însă cei care iau în serios Islamul- şi nu sunt puţini (categoric, mai mulţi decât creştinii care iau în serios Creştinismul, din păcate),sunt cei care mă sperie pe mine.
Şi ei nu sunt doar în ISIS. ISIS e doar un simptom al problemei, nu problema. Problema este religia islamică.
Mi se cere să…

View original post 712 more words

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

