Filo-americanism


Bogdan DUCA

Sunt două tipuri de filo-americanism.
Unul este filo-americanismul sincer, pe care, vă mărturisesc deschis, îl împărtăşesc şi eu, în nişte limite, desigur.
Americanii sunt un popor fain. Ce spun fain? Indubitabil sunt cel mai fain popor din epoca noastră.
Şi aş fi mega-ipocrit să spun contrariul atâta timp cât nu cunosc pantalon mai comod decât blugii, încălţăminte mai comodă decât adidaşii, sunt dependent de plăcere de Coca-Cola, îmi place un hamburger din ăla, făcut ca la Burger-King şi KFC-ul mi se pare o invenţie mai utilă decât elicopterul.
Îmi place cinematografia americană şi o prefer oricând celei europene. Creştinismul americanilor, un amestec fresh de Biblie, sinceritate şi pragmatism, mi se pare a fi şansa pentru întreaga credinţă creştină.
 
Dar…. pe cât îi iubesc pe americani la ei acasă sau vânzându-mi blugi, microsoft, office şi Coca Cola, mă apucă spaima când îi văd sărind în ajutorul meu sau al altcuiva.

View original post 573 more words

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

