ROMÂNII AU UMOR !


CER SI PAMANT ROMANESC

Am un mesaj pentru fetele ce aşteaptă prinţul pe cal alb:

Vreau să le spun că a murit calul, vin pe jos, si că de data asta o să am puţină întârziere…

***

Am fost la manifestaţia pro-maidanezi. Totul s-a încheiat când jandarmii au pus câinii pe noi…

***

Pe un şantier în România:
– Şefu’, mi s-a rupt lopata, ce să fac?
– Sprijină-te şi tu de betonieră că nu mai avem lopeţi!

***

Noaptea, târziu, soţul soseşte acasă, bine „făcut”. Deschizâd uşa, strigă:
– Draga mea, te rog sa ţipi la mine, altfel nu nimeresc patul pe întunericul ăsta.

***

Exasperat de cadourile pe care le primea de la pacienti, un doctor a scris mare pe usa cabinetului: „Nu beau bomboane. Si nici flori!”

***

 – E adevarat, taticule, ca in unele parti ale Africii barbatul nu isi cunoaste sotia decat dupa casatorie?
– La fel se intampla…

View original post 550 more words

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

