Hip, hip, ura, îmi vin neamurile din Galaxie!


Justiție Oarbă

OZN

V-am tot spus că nu prea cred că am sânge de dac și roman. Nu-mi place să mint, nu-mi place să înșel, spun drept ceea ce gândesc așa că nu prea semăn nici cu dacii, nici cu romanii. O vreme m-am gândit la popoarele migratoare care au trecut pe aici, poate am sânge de got, ostrogot, hun. Acum, când l-am auzit pe Dușa că noapte de noapte spațiul aerian al României este violat de avioane neidentificate, mi-am dat o palmă peste creștet: ”Sunt extraterestru. Ura, îmi vin neamurile din Galaxie!”

Nu știți cine este Mircea Dușa? Haideți să ne aducem aminte:

Domnul ministru a început de tânăr să vadă OZN-uri, prima dată în 1976 când, la numai 21 de anișori, pădurar fiind, este pus de comuniști șef de serviciu la Consiliul Popular din Toplița. Se pare că a fost foarte apreciat de partidul (”ce mâine va râde la soare”) comunist…

View original post 749 more words

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

