DISCURSUL IPOCRITULUI


Justiție Oarbă

liliAm asistat azi la o lansare de carte, la Oradea. ”Copiii războiului” – autor Varujan Vosganian. Lansarea a fost dublată de o conferință, cu titlul: ”Secolul XX, un secol care nu s-a terminat încă.”

Începuse cînd am ajuns. Așa că m-am strecurat, rușinată de întîrziere și cu ochii plecați, pe un scaun lăsat liber chiar în primul rînd. Sala plină, în jur de 80 – 90 de oameni. Neatentă, la început n-am văzut chipuri cunoscute. Dar mă rodea invidia. La lansarea cărților mele (tot de la Oradea) fuseseră doar 65-70 de oameni.

Noroc că mi-a trecut. În timp ce autorul își ținea discursul, jumătate de sală s-a ridicat și a plecat. M-am uitat siderată. Cum se poate așa ceva, să pleci în mijlocul unei propoziții?

Și m-am prins. Erau elevi de la un liceu, aduși de profesori. Nu  spun că nu-i Ok ca profesorii să meargă cu elevii la lansări…

View original post 778 more words

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

