Românii au umor !


CER SI PAMANT ROMANESC

Image result for caricaturi haioase

Două fătuci discută serios:
– Ieri am fost atacată de un maniac…
– Sexual?
– Nu prea!

Azi, când am ajuns acasă, nu mi-a venit să cred ce am auzit de la nevastă-mea şi anume că fiul meu nu e de fapt al meu! Am fost distrus!

Şi tot ea mi-a spus că, altădată, să fiu mai atent ce copil iau de la şcoală!

Discuţie bizară în timpul unei pene de curent:

-Hai !
– Cât ?
– Ce “cât” ?
– Ce “hai” ?

Bărbatul vine acasă:
– Iubito, am o problema…
– De câte ori sa-ţi spun? Acum suntem căsătoriţi, nu mai vorbim la singular, ce e al meu e şi al tău.
– Bine… voiam să-ţi spun că secretara noastră a ramas insarcinată cu noi…

Image result for caricaturi haioase

– Tată, vreau să mă însor, zice Bulă.
– Cu cine?
– Cu Janos.
– Imposibil, Janos ăla  e ungur…

La 9 barbaţi din…

View original post 338 more words

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

